ЩОТИЖНЕВА ОПЕРАТИВНА НАРАДА. ПОНЕДІЛОК 27.09.2021 р.

  • 86

Сьогодні, розпочинаючи новий робочий тиждень та підсумовуючи минулий, відбулась щотижнева оперативна нарада під головуванням очільника міської територіальної громади Андрія Маліцького.

 Зважаючи на посилення протиепідемічних заходів у державі, у зв'язку з переходом до жовтого рівня епідемічної небезпеки, під час наради було заслухано профільного заступника міського голови з гуманітарних питань Юлію Орлову, яка повідомила, що, у порівнянні з минулими тижнями, зростає кількість підтверджених випадків COVID-19 серед населення нашого регіону. На даний час їх зафіксовано уже 9. Також існує ймовірність того, що ситуація поступово погіршуватиметься і незабаром 4 області Україні опиняться у “червоній” зоні епіднебезпеки. Міністерством охорони здоров'я готується спеціальний перелік тих посадовців, імунізація яких буде обов’язковою (медичні, педагогічні працівники, державні службовці тощо)

Власне тому дедалі більше зростають темпи й необхідність вакцинації населення (прикладом є Власівська загальнооствітня школа №8, де уже сьогодні, у зв’язку з наявністю необхідної кількості щеплених працівників, робота навчального закладу продовжилась у звичному режимі, хоча іще в п’ятницю учні 5-11 класів займались дистанційно).

Далі, стосовно фінансових справ у місті, доповіла в.о. начальника фінансового управління Світловодської міської ради Антоніна Дика. – Наразі надходження становлять 14 млн. (68,3% виконання), план 9-ти місяців виконано на 97,1% (до повного плану виконання необхідними ще залишаються більше 5 млн.), - запевнила керівник управління.

Також, під час наради, міським головою було зосереджено увагу на важливості проведення толоки у місті, долучення громади до спільної справи - процесу благоустрою. Окремо обговорювалась необхідність пришвидшення питання ремонту доріг й міждворових проїздів, залучення обласної влади до вирішення цього питання та пошуку відповідних коштів на благо громади.

Відділ з внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю.


Інші наради

Всі наради