Світловодська міська рада
Кіровоградська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Як з’ясувати роботодавцю “первинність” чи “продовження” електронного лікарняного (е-лікарняного)?

Дата: 22.09.2021 10:34
Кількість переглядів: 905

Роботодавець оплачує лише перші п’ять днів одного випадку тимчасової непрацездатності свого працівника, незалежно від кількості лікарняних листків. Тож страхувальнику важливо знати, чи виданий лікарняний є в межах одного страхового випадку.

Тому слід звертати увагу на присутність у бланках паперових листків непрацездатності відмітки “первинний” або “продовження”. Однак в е-лікарняних така позначка відсутня.

На підставі даних медичних висновків, що складають один випадок тимчасової непрацездатності, в порядку черговості формуються е-лікарняні, кожен наступний з яких створюється як продовження першого та разом складають один страховий випадок.

Тож унікальний номер випадку непрацездатності для всіх е- лікарняних, сформованих в межах одного випадку, буде співпадати. При цьому номери самих е-лікарняних можуть відрізнятися, навіть якщо всі вони видані як “продовження”.

Аби і працівник, і роботодавець могли побачити зв’язок е-лікарняних, Пенсійний фонд України оновив інтерфейси особистих кабінетів на веб-порталі електронних послуг. Відтепер там доступні розширені можливості деталізованого перегляду е-лікарняних.

Зокрема, було додано інформацію щодо номеру випадку тимчасової непрацездатності, який раніше був недоступний для перегляду як страхувальникам, так і застрахованим особам.

Тож тепер аби з’ясувати, чи є е-лікарняний “первинним” чи “продовженим”, достатньо звернути увагу на унікальний номер страхового випадку.

Якщо в працівника декілька е-лікарняних, створених як “продовження”, всі вони матимуть однаковий унікальний номер – “номер випадку непрацездатності”.

Крім того, в інтерфейсі з’явилась інформація про наявність ознак алкогольного чи наркотичного сп’яніння пацієнта, порушення ним режиму лікування, а також щодо причини непрацездатності, встановленої ФССУ (наприклад, щодо зв’язку хвороби або травмиФото без опису із виробництвом).

Гаряча лінія з питань користування особистими кабінетами на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України: 0-800-503-753

Гаряча лінія щодо оплати е-лікарняних і подання заяв-розрахунків: 0-800-501-892

 

Світловодське відділення управління виконавчої дирекції Фонду

соціального страхування України у Кіровоградській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь