Які зміни відбулися щодо процедури реєстрації безробітних?
Нагадаємо, 2 липня 2022 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 21.06.2022 № 735 «Про особливості реалізації державної політики у сферах зайнятості та загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття під час воєнного стану та після його припинення або скасування».
Нею унормовано низку питань у сфері зайнятості та страхування на випадок безробіття. Так, ми вже висвітлювали питання обмеження певних напрямків фінансування під час воєнного стану, розпочали інформування про новий порядок надання допомоги по безробіттю.
Наразі розпочинаємо інформування про зміни до Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 № 792.
Цими змінами, серед іншого, визначено, що у період воєнного стану під час реєстрації особа може пред’явити електронний документ у якості паспорта, електронне відображення інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків у будь-якому електронному документі (якщо відсутня паперова довідка про присвоєння такого номеру).
Під час реєстрації надані особою інформація і документи з відповідних державних реєстрів та баз даних використовується.
Примітка. Найближчим часом обласний центр зайнятості має надати інформацію про інші зміни. Вже зараз ознайомитися з оновленим текстом вказаного порядку можна тут https://cutt.ly/jLHkrzm