Світловодська міська рада
Кіровоградська область
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПОРЯДОК  особистого прийому громадян у виконавчому комітеті Світловодської міської ради

Дата: 28.03.2023 08:25
Кількість переглядів: 270

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження Світловодського міського голови

01 березня 2022 року

33-р

 

ПОРЯДОК
 особистого прийому громадян у виконавчому комітеті

Світловодської міської ради

 

І. Загальні положення

  1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у виконавчому комітеті Світловодської міської ради (далі – виконавчий комітет).

  2. Посадові особи, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими нормативно-правовими актами.

  3. Особистий прийом громадян, яким присвоєно звання Герой України, Герой Радянського Союзу та Герой Соціалістичної праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», проводиться першочергово.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, учасники АТО/ООС, внутрішньо переміщені особи, одинокі матері (батьки) та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

  1. Особи, які не є громадянами України і перебувають в Україні на законних підставах, користуються таким самим правом на звернення щодо особистого прийому посадовими особами виконавчого комітету Світловодської міської ради, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.

 

  1. Запис на особистий прийом громадян

  2. Особистий прийом громадян міським головою, першим заступником та заступниками міського голови, керуючою справами виконавчого комітету проводиться у спеціально визначеному приміщенні лише за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян, затвердженим розпорядженням міського голови.

  3. Інформація про порядок особистого прийому громадян у виконавчому комітеті і графік особистого прийому громадян розміщується на офіційному веб-сайті Світловодської міської ради в рубриці «Звернення громадян» та на інформаційному стенді в приміщенні адміністративної будівлі міської ради за адресою: м. Світловодськ, вул. Героїв України, 14.

  4. Прийом громадян у дні, не визначені графіком особистого прийому громадян, здійснюється працівниками загального відділу апарату виконавчого комітету  без попереднього запису кожного дня з 08:00 до 17:00 год., в п’ятницю з 8:00 до 15:45 (крім святкових та вихідних днів) у приміщенні адміністративного будинку (м. Світловодськ, вул. Героїв України, 14, перший поверх, кабінет №14, телефон: 05236 7-28-25).

  5. Організація особистого прийому громадян та попередній запис на прийом до міського голови, першого заступника та заступників міського голови, керуючої справами здійснюється начальником загального відділу апарату виконавчого комітету.

  6. Попередній запис на прийом проводиться не пізніше ніж за 3 робочі дні до дня прийому.

  7. Громадяни попередньо записані на особистий прийом повідомляються у телефонному режимі за день до проведення прийому про дату, місце проведення та час прийому.

  8. Під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи державних органів він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа до компетенції якої (якого) належить вирішення питання, порушеного заявником, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються заявником для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).

  9. Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, якщо такі відомості не стосуються змісту порушених у зверненні питань.

  10. У разі якщо особа з інвалідністю не може здійснити письмовий виклад змісту питань, що порушуватимуться перед посадовою особою виконавчого комітету, оформлення такого письмового викладу питань здійснюється працівником загального відділу, для структурних підрозділів - особою, на яку покладено обов’язки з ведення діловодства за зверненнями громадян, або іншою особою, визначеною керівником відповідного структурного підрозділу.

  11. Загальний відділ апарату виконавчого комітету складає списки громадян, які виявили бажання потрапити на особистий прийом до керівництва виконавчого комітету, та подає матеріали, викладені у зверненнях громадян, що увійшли до цього списку, для вивчення та опрацювання в структурних підрозділах відповідно до їх компетенції не пізніше ніж за 2 робочі дні до прийому.

  12. За день до прийому списки громадян та матеріали щодо їх звернень, які виявили бажання потрапити на особистий прийом, подаються посадовій особі, яка буде здійснювати особистий прийом.

  13. У записі на особистий прийом може бути відмовлено з таких підстав:

  • якщо порушене питання розглядалось керівництвом виконавчого комітету та було вирішено по суті;

  • якщо звернення з приводу оскарження рішення було подане з порушенням строків, визначених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян».

  1. Про відмову в записі та причини відмови громадянинові надаються відповідні роз’яснення.

  2. Забороняється відмова громадянинові у записі на особистий прийом з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність, незнання мови тощо.

 

  1. Організація та проведення особистих прийомів громадян

  2. У разі відсутності міського голови особистий прийом громадян, за дорученням голови, здійснюють перший заступник, заступники міського голови, про що завчасно повідомляється громадянин, записаний на особистий прийом до цієї посадової особи.

У разі незгоди громадянина на особистий прийом іншою уповноваженою посадовою особою виконавчого комітету, громадянин має право подати письмове звернення, яке опрацьовується та реєструється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», або записатися на інший день особистого прийому відповідною посадовою особою згідно з графіком.

  1. Особистий прийом громадян керівництвом структурних підрозділів виконавчих органів міської ради здійснюється у визначені дні та години відповідно до затверджених графіків, які розміщуються на веб-сайтах структурних підрозділів.

  2. Організація особистого прийому громадян у структурних підрозділах, відповідно до їх повноважень, забезпечується особою, на яку покладено обов’язки з ведення діловодства за зверненнями громадян, або іншою особою, визначеною керівником відповідного структурного підрозділу.

  3. Під час особистого прийому громадянин зобов’язаний пред’явити документ, що посвідчує його особу. У разі відсутності такого документа або відмови його пред’явити громадянин не допускається до особистого прийому.

  4. Під час особистого прийому громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому законодавством порядку, та/або особи, які перебувають у родинних стосунках з такими громадянами і мають документи, що посвідчують їхні особи та підтверджують повноваження.

  5. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.

  6. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до законодавства обґрунтоване роз’яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).

  7. Для забезпечення кваліфікованого роз’яснення поставлених громадянином питань, під час особистого прийому, керівники виконавчого комітету, які здійснюють особистий прийом, можуть залучати до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів, підприємств, установ та організацій, що входять до сфери управління міської ради, або одержувати за запитом від них необхідну інформацію.

  8. Якщо вирішити порушене у зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати такого розгляду громадянинові за його згодою надається усна або письмова відповідь.

  9. Якщо питання, порушені в одержаному зверненні, не входять до компетенції виконавчого комітету, в термін не більше п’яти днів з дня реєстрації воно надсилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, в той самий термін воно повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.

  10. Письмові та усні звернення (пропозиції, заяви і скарги), подані під час особистого прийому, передаються до загального відділу для реєстрації.

  11. Відповідь на звернення, подане під час особистого прийому, надається за підписом посадової особи, яка здійснювала цей прийом. У разі відсутності - особою, яка виконує її обов’язки.

  12. Під час особистого прийому громадян відомості щодо кожного заявника та інформація про прийняте під час особистого прийому рішення вносяться загальним відділом до Картки обліку особистого прийому громадян за формою, згідно з додатком 1, працівником, на якого покладено обов’язки з ведення діловодства за зверненнями громадян, або іншою особою, визначеною керівником відповідного структурного підрозділу до Журналу обліку особистого прийому громадян, згідно з додатком 2 або Картки обліку особистого прийому громадян.

  13. На першому аркуші звернення, поданому на особистому прийомі, та на першому аркуші його копії проставляється штамп «Прийнято на особистому прийомі» та вхідний реєстраційний індекс.

  14. У разі, якщо заявник після проведення особистого прийому не вимагає письмової відповіді, вона не надається, про що робиться відмітка у картці обліку особистого прийому громадян.

  15. Облік прийому громадян та контроль за дотриманням строків розгляду звернень, прийнятих під час особистого прийому міським головою, першим заступником та заступниками міського голови, керуючою справами виконавчого комітету, здійснюються загальним відділом апарату виконавчого комітету Світловодської міської ради.

  16. Облік громадян, яких особисто приймають посадові особи у структурних підрозділах виконавчих органів міської ради, та контроль за дотриманням строків розгляду їх звернень здійснюються працівником, на якого покладено обов’язки з ведення діловодства за зверненнями громадян, або іншою особою, визначеною керівником відповідного структурного підрозділу.

 

 

 

Керуюча справами                                                              Тетяна ГОЛОВАЧОВА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь