Формування навичок толерантної комунікації з ветеранами надзвичайно важливо для професійного спілкування спеціалістів різних сфер .
Суспільство має знати, як зустрічати ветеранів і ветеранок, розуміти, як створити найбільш сприятливі умови, які допоможуть відновитися й розпочати цивільне життя.
2 жовтня 2024 року в приміщенні міськвиконкому для працівників відбулась лекція «Особливості комунікації з військовими та ветеранами».
Спікером стала психолог Світловодського міського центру соціальних служб, консультант у громаді Всеукраїнської програми ментального здоров’я «ТИ ЯК?» Кіндратко Вікторія Володимирівна.
Фахівці отримали базові знання, ключові ресурси щодо комунікації та спілкування з військовими і ветеранами.
Зокрема розглянули :
- Як зрозуміти, що перед вами ветеран або ветеранка?
- Які фрази та висловлювання не можна використовувати в роботі з ветеранами.
- Алгоритм: як провести першу зустріч з ветераном чи ветеранкою.
- Що зробити, щоб полегшити збір документів.
- Опрацювали практичні кейси по роботі з агресивною поведінкою клієнтів, з тривожно депресивним станом, етикет спілкування з людьми з інвалідністю. Напрацювали алгоритми дій на що звернути увагу при роботі з різними клієнтами, як знайти порозуміння.
В кінці зустрічі виконали ресурсну техніку. Адже ми настільки зосереджені на боротьбі з ворогом, що всі зусилля спрямовуємо на це. «Що я? Я буду у себе на часі після Перемоги». Але відкладати не варто, бо зволікання сьогодні матиме ефект бомби уповільненої дії завтра. Спрямовувати зусилля варто на плекання стійкості саме зараз, щоб не лікувати розлади потім. Щоб бути в ресурсі збагатили свою «Аптечку психологічної самодопомоги» вправою «Амулет спокою».
Зустріч була пізнавальною, корисною і ресурсною. Головне допомагаючи іншим бережіть себе.
Разом до перемоги!